Thursday, June 14, 2007

DÅRLIG BETALER ELLER DÅRLIG TDC.


Hjemme og på bloggen igen

Jeg ved ikke hvad TDC tror, men med den begrundelse at min telefon + Vodafonkortet (internetkort) viste et stort forbrug 3000 kr. i april og 8000 kr. i maj lukkede de min telefon 4. Juni – trods aprils måned stod til betaling 6. Juni. Annette har forsøgt alt og fået det svar at det står i kontrakten at de kan spærre en telefon hvis forbruget pludselig stiger.
Derfor kunne jeg ikke komme på bloggen og opdater den for de sidste dage på rejsen. Det er nu gjort efter jeg er kommet hjem.
Men både Annette og jeg oplevede at det faktisk var meget ubehageligt, at man ikke kunne komme i kontakt med hinanden. Franske telefonbokse er ikke på hvert hjørne og de kræver et telekort.
Men det lykkedes da et par gange og sidst i går aftes (13.juni) hvor jeg fortalte at jeg kom hjem ved ca. 22.00 tiden. Jeg var ved Hamburg og synes ikke der var nogen grund til ikke at køre hjem selv om det blev sent. For øvrigt var det træls regnvejr.
Jeg opdater bloggen med et sidste indlæg, hvor jeg runder turen af – måske allerede i morgen.

Det var skønt at være hjemme igen uden uheld og komme hjem til en glad familie, som jeg havde glædet mig til.


I skal da osse have et billede. Da turen startede den 31. marts måtte jeg skrabe is af forruden på bilen. men det har heldigvis stort set været godt vejr unde hele turen og se hvor en pragtfuld have at komme hjem til. Annette er fantastisk.

Og så er sommeren lige begyndt.

No comments: