Saturday, June 2, 2007

VILLANOVA PARK - 40 KM. SYD FOR BARCELONA




Dyreparken






Den anden swimmingpool




Noget af sportsområdet



Aktivitetsrummet



Indgang til supermarkedet



Diverse forretninger


Swimmingpool med udsigt ud over Middelhavet

Jeg har været lidt rundt på den campingplads jeg er på, og taget nogle billeder, som jeg synes I skal se nogle af. Det er en luksus campingplads, som er meget stor. Der er plads til 1200 parceller med campingvogne, campere og udlejningstelte og mobilhome og hytter. Her er mange mennesker, men alligevel fredelig fordi pladsen er delt rigtigt meget af grønne områder med blomster, palmer, buske osv.

Her er et supermarked, souvenirforretning med tøj, campingudstyr osv. Der er aktivitets rum for børn. Restaurant, bar, cafeteria, take away-bar. Der er et stort rum med computere og et stort Game-room.

Et stort swimmingpoolområde med springvand i den ene ende af pladsen og et andet sted endnu et pool område, hvorfra der er udsigt udover Middelhavet. Under swimmingpoolen er der en indendørs swimmingpool med wellness-afdeling og forskellige fitnessredskaber. Så er der en park med tropiske planter og forskellige dyr. Og der er naturligvis alle mulige sportbaner.

Om aftenen er der underholdning med musik og optræden.

Når man som jeg rejser på denne årstid er der forskellige rabatordninger, så det koster kun 14 euro for mig ellers er prisen 35 euro – 42 euro.
Fra pladsen kører der bus til banegården i denne lille by og derfra er der tog til Barcelona hvert kvarter.

Man kan komme på nettet en hel uge for 15 euro

Så det er bare dejligt. Dagen i dag er gået med en god bog i solen.

No comments: